2014. január 5., vasárnap

Blogindító poszt

... avagy mi a fenéről is szól (majd talán) ez a blog.

Sziasztok, Dávid vagyok, 26 éves, alkoholista állatorvos. Bár minden bizonnyal ezen blog olvasóinak 99.9%-a az ismerőseimből áll majd, ha véletlenül idetévedne valaki a random gomb által, gondoltam ennyit azért elárulhatok magamról. Meg persze, ahogy a címből talán sejthető, jelenleg Új Zélandon tartózkodom, méghozzá egy szarvasmarha-telepen töltök internship-et, azaz gyakorlatot.

Rögtön egy megjegyzés - bár az ismerőseim túlnyomó többsége beszél angolul, néhány potenciális olvasó nem, és őket sem szeretném elidegeníteni, ezért ha bármikor idegen kifejezéseket használnék, akkor azt mindig fordítással együtt teszem majd. Szóval aki érti az angolt, az kérem ne érezze hülyének nézve magát. :)

Miért jött létre ez a blog? Először is, mert ahogy a rádiókabaréban is megmondták, "igény az vóna rá". Remélhetőleg könnyebben kezelhető lesz így a rendszer, mint ha emaileket írogatok amik aztán a Bejövő mappák süllyesztőiben végzik. Másodszor, talán -mondom talán, így gyakrabban és összességében többet fogok írni, többet hall majd rólam, akinek úgy tartja kedve. Harmadszor, mindenféleképpen arra ösztönöz majd, hogy többet fényképezzek. Igen, sajnos ehhez is plusz motiváció kell, még itt a világ egyik legszebb országában is. Elárul valamit a fényképezési szokásaimról, hogy egy év floridai időtöltésről -igen, ott is voltam, ott is tehenekkel dolgoztam- vagy 100 fényképet sikerült készítenem. Egyeseknek egy combosabb balatoni nyaralás alatt összejön ennyi, de mindegy. :) Szóval talán kicsit motiváltabb leszek, hogy megoszthassam  veletek az élményeket.

Miről fogok írni, és miről nem fogok írni? A másodikkal kezdem. Nem lesz napi bejelentkezés, csakazértis-ből, ha nincs miről írni, akkor nem írok. A "reggel felkeltem, reggeliztem, dolgoztam, ebédeltem, dolgoztam, lefeküdtem aludni" az nálam a nincs miről írni kategória. Viszont terveim szerint igyekszem beszámolni majd az érdekesebb történésekről, legyen az szakmai (állatorvosi), vagy civil. Valamint próbálok egy kis kitekintést adni Új Zélandról, az országról, emberekről, életstílusról. Mindezt a saját szemszögemből, a teljesség igénye nélkül. Nem fogok a wikipedia babérjaira törni. :)

Röviden talán ennyi. Zárszónak pedig még annyit, hogy kommentelni lehet, sőt kéretik, akár technikai jellegű dolgokkal kapcsolatosan is, például hogy megfelel-e a betűszín, méret, fárasztó-e a szemnek stb. Próbáltam valami elfogadható külalakot hegeszteni a blognak, de adok a nálam jobb stílusérzékkel és kreativitással megáldott emberek véleményére. :)

Hamarosan jön a folytatás, vagyis inkább a kezdet, először egy gyors felzárkóztató a most csatlakozó olvasóknak, majd pedig valós időben sugározzuk műsorunkat. :)

1 megjegyzés:

Tünde írta...

Szerintem legyen inkább pupilila ^_^